====اشعار جدایی==== .

گفتی بمون با من بمون
گفتم می مونم
گفتی با دلتنگی بخوون
گفتم میخوونم
گفتم که مست و عاشقم
دیوونه ی تو
هر شب خرابم گوشه ی
میخوونه ی تو
گفتی ببندم عهد و با
یاد تو بستم
تاج غرورم رو
به زیر پات شکستم
گفتی که باید عاشق و دیوونه باشم
چون ساغی هر شب می کش
میخوونه باشم
گفتی که باید خاطرم شرط تو باشه
راه خیال خسته ام
فتح تو باشه
گفتی که بر یاس تنت پیرهن بدوزم
چون شاپرک باشم
که از فتحت بسوزم
گفتی که دستامو بگیر
گفتم می گیرم
گفتی که از عشقم بمیر
گفتم می میرم
گفتم و گریه کردمو
پای تو ساختم
این دل سربه راهو
آسون به تو باختم
چرا با اینکه می دونم خطا کرده!؟
هنوز دلگرم امیدم
که برگرده
چرا با اینکه میدونم خطا کرده!؟
هنوز دلگرم امیدم
که برگرده!......
گفتم و گریه کردمو
پای تو ساختم
این دل سربراهو
آسون به تو باختم
گفتی بمون
با من بمون
گفتم می مونم
گفتی با دلتنگی بخوون
گفتم میخوونممممممممممم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1750
بازدید کل : 49339
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت